Asiakaspalautteet

Sanapilvi odotuksista 2017
Sanapilvessä on asiakkaiden odotuksia Ahveniston Toimintapuistolta vuodelle 2017

Asiakaspalaute on meille Ahveniston Toimintapuistossa ensiarvoisen tärkeätä toiminnan sekä palveluiden kehittämiseksi. Pyrimme jatkuvasti tarjoamaan ensiluokkaisia palveluita ystävällisellä ja ammattitaitoisella asiakapalvelulla höystettynä. Haluamme, että meidän asiakkaat lähtevät kotiin hymyssä suin ja mieluusti onnellisina. Olemme erittäin kiinnostuneita kaikesta palautteesta ja sitä voi jättää Ahveniston kahvilalle paperilomakkeella tai sähköisesti palautelomakkeella

anna palautetta nappi sininen
Pyrimme reagoimaan asiakaspalautteisiin mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti. Anna palautetta ja vaikuta! Alla muutama esimerkkitapaus:

" Käyn maauimalassa säännöllisesti kesällä ja nautin uimisesta todella paljon. Säilytän arvotavaroitani aina uinnin ajan maauimalan katsomossa ja toivoisinkin niille jotain lokeroita."
--> Ahveniston maauimalaan rakennettiin arvotavaroille säilytyslokerot vuonna 2016 elokuussa. Säilytyslokerot toimivat kolikoilla ja ne ovat kaikkien maauimalan asiakkaiden vapaasti käytettävissä.
"Aukioloajat muuttuvat jatkuvasti kesän aikana enkä koskaan tiedä milloin tulla aamu-uinnille. Miksi aukioloajat eivät ole vakiot koko kesän?"
--> Ahveniston Toimintapuiston aukioloajat seuraavat kesän aikana palvelujen odotettua kysyntää ja tarkoituksena on pitää ovet auki aina, kun paikalle on odotettavissa tarpeeksi kävijöitä. Maauimalaa ei valitettavasti kannata pitää avoinna ainoastaan yhdelle uimarille. 2016 aukioloajoissa oli kuusi erilaista jaksoa. Vuodelle 2017 suunnitteilla on vain neljä jaksoa ja jaksojen vaihtumisesta pyritään viestimään mahdollisiman tehokkaasti. 

Klikkaa kuvaa ja arvostele meidät Tripadvisorissa
tripadvisor rate us